شاک ویو تراپی نعوظ + هزینه

هزینه شاک ویو تراپی نعوظ
آنچه می خوانید...

یکی از روش های کارآمد و نتیجه بخشی که پزشکان اورولوژی برای درمان نعوظ آقایان، سنگ کلیه و… استفاده می کنند؛ شاک ویو تراپی نعوظ است. برخی از آقایان به دلیل اختلال در جریان خون رگ ها با مشکل نعوظ همراه هستند. در واقع نعوظ وضعیتی است که شرایط آن به جریان خون درون بافت آلت تناسلی بستگی دارد‌.

کسانی که جریان خون مناسبی در بافت آلت تناسلی دارند؛ کمتر با مشکلات نعوظ همراه هستند؛ اما برخی از آقایان به دلیل نداشتن جریان خون مناسب در بافت آلت تناسلی در هنگام نعوظ با مشکل همراه هستند‌. امروزه پزشکان با استفاده از روش های تهاجمی و غیر تهاجمی به رفع این مشکل می پردازند. در این مطلب به بررسی یکی از رایج ترین روش های درمان نعوظ در آقایان می پردازیم‌.

 

منظور از شاک ویو تراپی نعوظ چیست؟

شاک ویو تراپی نعوظ یک روش کم خطر برای درمان نعوظ در آقایان شناخته می شود. از این روش برای درمان مشکلاتی مانند آسیب دیدگی بافت های مختلف مفصل مانند تاندون، رباط، استخوان و…استفاده می شود‌. بافت خونی در آلت تناسلی اگر از جریان خون مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند بدون هیچ مشکلی باعث نعوظ شود.

اما اگر جریان خون در این بافت زیاد نباشد؛ پزشکان با استفاده از شوک های کوچکی که از طریق دستگاه شاک ویو به بافت آلت تناسلی ایجاد می کنند؛ جهت بهبود پیدا کردن جریان خون درون رگ های آلت تناسلی و ایجاد حالت نعوظ در آقایان اقدام می کنند.

 

شاک ویو تراپی چگونه به درمان اختلال نعوظ آقایان کمک می کند؟

شاک ویو تراپی معمولاً با استفاده از دستگاه خاصی انجام می شود. طی انجام این روش درمانی؛ نوعی امواج صوتی پالسی به صورت ضربه ای به بافت آلت تناسلی وارد می شوند و جریان خون مناسبی را در این ناحیه ایجاد می کنند. معمولاً تعداد ضربه ها و شدت شاک ویو با توجه به وضعیت جریان خون درون بافت آلت تناسلی متفاوت است.

با توجه به تجربه بسیاری از آقایانی که برای درمان نعوظ از روش شاک ویو تراپی استفاده کرده اند؛ میزان درد و ناراحتی این تکنیک درمانی بسیار ناچیز است و آقایان به راحتی می توانند درد ناشی از ضربه های امواج صوتی را روی پوست تحمل کنند. علاوه بر کم خطر بودن این روش درمانی؛ عوارض انجام این عمل به قدری ناچیز است که امروزه بیشتر آقایان را ترغیب کرده است تا برای رفع مشکل نعوظ خود به روش شاک ویو تراپی اقدام کنند.

شاک ویو تراپی نعوظ
شاک ویو تراپی نعوظ

شاک ویو تراپی نعوظ طی چند جلسه برای آقایان انجام می شود؟

با توجه به نظر اغلب پزشکان حاذق در این زمینه؛ تعداد جلسات انجام این روش درمانی با توجه به وضعیت فرد ممکن است متفاوت باشد. با این حال هر جلسه شاک ویو تراپی نعوظ در حدود 20 دقیقه به طول می انجامد. اکثر پزشکان این روش درمانی را طی شش جلسه در هفته های اول، سوم و پنجم انجام می دهند.
کسانی که از این روش برای ایجاد عروق خونی جدید در آلت تناسلی استفاده می کنند طی زمان کوتاهی می توانند نتایج آن را احساس کنند. حداقل به یک تا سه ماه زمان نیاز است تا فرد بتواند تغییرات ناشی از این روش درمانی را مشاهده کند.

 

شاک ویو تراپی نعوظ با چه عوارض و خطراتی همراه است؟

تمام روش های درمانی که به رفع مشکل نعوظ در آقایان کمک می کنند؛ با عوارض و مشکلاتی همراه هستند؛ اما شاک ویو تراپی به قدری کم تهاجم و بی خطر است که فرد با کمترین نگرانی برای انجام اقدام می کند.

بیشترین عوارضی که بعدا از انجام شاک ویو تراپی برای نعوظ در آقایان انجام می شود شامل کبود شدن پوست، خارج شدن خون از ادرار، عفونت های پوستی، درد هنگام رابطه جنسی و…است که معمولاً بعد از مدت کوتاهی از بین می رود.

 

هزینه شاک ویو تراپی نعوظ در آقایان چقدر است؟

متاسفانه هیچ هزینه ثابت و مشخصی برای شاک ویو تراپی نعوظ تعیین نشده است. پزشک متخصص اورولوژی بعد از بررسی و معاینه وضعیت نعوظ در فرد؛ هزینه انجام شاک ویو تراپی را برای بیمار تعیین می کند. معمولاً نوع کلینیک، میزان تخصص و مهارت پزشک متخصص، کیفیت و عملکرد دستگاه شاک ویو، وضعیت نعوظ، تعداد جلسات درمانی، تعداد ضربه های وارده برای درمان و… تعیین کننده هزینه شاک ویو تراپی نعوظ هستند.

بنابراین اگر قصد انجام این روش درمانی برای رفع مشکل نعوظ را دارید و می خواهید از هزینه انجام آن مطلع شوید؛ بهتر است با پزشک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

هزینه شاک ویو تراپی نعوظ
هزینه شاک ویو تراپی نعوظ

مراجعه به پزشک

امروزه پزشکان متخصص در زمینه اورولوژی با استفاده از این تکنیک درمانی تا حدودی توانسته اند به درمان بسیاری از آقایانی که از مشکل نعوظ رنج می برند؛ کمک کنند. کافیست تا آقایانی که از این مسئله رنج می برند به پزشک متخصص مراجعه کنند تا با انجام شاک ویو تراپی این مسئله را به طور کامل و طی زمان کوتاهی رفع کنند.

یکی از پزشکان متخصص و کاردانی که می توانید برای شاک ویو تراپی نعوظ به ایشان مراجعه کنید، دکتر سید حمیدرضا آرزه گر است. دکتر سید حمید رضا آرزه گر متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری و متخصص اورولوژی؛ از پزشکان توانا در زمینه درمان بیماری های مرتبط با آلت تناسلی، سنگ کلیه، پروستات و…است. ایشان با تکیه بر تجربه ۱۱ ساله خود و استفاده از جدید ترین تکنیک های درمانی، به درمان بسیاری از بیماری های مرتبط با شاخه اورولوژی می پردازند.

 

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

اورولوژیست
جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *