بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی

بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی
آنچه می خوانید...

کوچک بودن سایز آلت تناسلی یکی از مشکلاتی است که ممکن است برخی از آقایان از آن رنج ببرند و تمایل داشته باشند تا با انجام جراحی، برای رفع آن اقدام کنند. افزایش سایز آلت تناسلی یکی از جراحی های حساس مرتبط با آقایان است که توسط پزشک و جراح اورولوژی انجام می شود. انجام این جراحی اگرچه ممکن است با درد و عوارض همراه باشد؛ اما می تواند تاثیر بسزایی در سایز آلت تناسلی داشته باشد.

انتخاب بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی می تواند در میزان موفقیت این جراحی و کاهش عوارض ناشی از آن تاثیرگذار باشد. به همین دلیل امروزه اغلب آقایان به دنبال بهترین دکتر اورولوژی برای انجام این جراحی هستند. در این مطلب به بررسی ویژگی های بهترین دکتر افزایش سایز آلت تناسلی و معرفی یکی از پزشکان حاذق در این حوزه می پردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

چه کسانی باید برای انجام جراحی به بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی مراجعه کنند؟

سایز آلت تناسلی در آقایان متفاوت است. معمولاً اندازه طبیعی آلت تناسلی در آقایان قبل از نعوظ بین 8 تا 13 سانتی متر و در هنگام نعوظ بین 13 تا 18 سانتی متر است. چنان چه فردی از سایز طبیعی آلت تناسلی برخوردار باشد؛ به راحتی می تواند برای برقراری رابطه جنسی اقدام کند و نگرانی از بابت بارداری وجود ندارد.

اما آن دسته از آقایانی که در حالت نعوظ؛ آلت تناسلی با طول کمتر از 8 سانتی متر دارند با مشکل کوچک بودن سایز آلت تناسلی همراه هستند و بهتر است برای درمان و انجام جراحی به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه کنند.

بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی
بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی

بهترین پزشک متخصص افزایش سایز آلت تناسلی از چه روش هایی برای درمان استفاده می کند؟

بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی؛ بعد از بررسی وضعیت آلت تناسلی از طریق روش هایی مانند سونوگرافی و… از روش های جراحی و غیر جراحی برای درمان استفاده می کند. در مراحل اولیه پزشک توصیه می کند تا آقایان با تغییر شیوه زندگی خود بتوانند باعث افزایش سایز آلت تناسلی شوند. در واقع تناسب اندام و کاهش وزن از عواملی است که باعث می شود آلت تناسلی بزرگ تر برسد.

در صورتی که فرد با وجود رعایت رژیم غذایی و کاهش وزن؛ بازهم از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج می برد؛ پزشک متخصص از طریق جراحی به درمان این وضعیت می پردازد. چنان چه هدف از انجام جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی یا افزایش طولی آلت باشد، پزشک متخصص با تکیه بر دانش و مهارت خود؛ رباط هایی را از ناحیه تناسلی جدا می کنند و آلت را به بدن متصل می کنند. انجام این عمل باعث می شود تا حداقل یک تا دو اینچ به سایز آلت تناسلی افزوده شود.

در صورتی که هدف از افزایش سایز آلت تناسلی؛ افزایش قطر آلت باشد؛ پزشک متخصص با انجام عمل ساکشن و تزریق چربی خود فرد به آلت تناسلی؛ موجب افزایش سایز آلت تناسلی می شود. بهترین پزشکان در اغلب اوقات توصیه می کنند تا برای دریافت نتایج بهتر و داشتن آلت تناسلی با حالت طبیعی؛ جراحی پنوپلاستی و تزریق چربی باهم انجام شود.

بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی
بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی

بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

قطعاً انجام این جراحی برای آقایان با خطرات و عوارض متعددی همراه است؛ اما کسانی که قصد افزایش سایت آلت را دارند؛ می توانند با انتخاب آگاهانه پزشک یا جراح خود؛ خطرات و عوارض ناشی از این جراحی را کاهش دهند. بهترین دکتر افزایش سایز آلت تناسلی از ویژگی هایی برخوردار است که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

  • بهترین پزشکان اورولوژی از تکنیک های جدید افزایش آلت تناسلی آگاه هستند و مطابق با وضعیت بیمار، از بهترین روش موجود برای درمان استفاده می کنند
  • یکی از خصوصیات بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی این است که محیطی تمیز و بهداشتی را برای معاینه و درمان فراهم می کند و از تجهیزات پیشرفته برای معاینه و درمان استفاده می کند
  • بهترین پزشکان اورولوژی برای تشخیص و معاینه تنها به معاینه فیزیکی اکتفا نمی کنند و از روش های پیشرفته تری برای تشخیص دقیق و بررسی وضعیت بیمار کمک می گیرند
  • پزشک متخصص خوب قبل از انجام جراحی شرح حالی از سوابق بیماری فرد دریافت می کند و بیمار خود را برای انجام جراحی آماده می کند. بهترین پزشکان با انجام مشاوره قبل از عمل تا حدودی باعث تسکین و کاهش استرس بیماران خود می شوند
بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی
بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی

مراجعه به پزشک

انتخاب بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی اگرچه ممکن است برای اغلب آقایان دشوار باشد اما می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت انجام جراحی و نتایج بعد از عمل داشته باشد؛ بنابراین بعد از تحقیق و بررسی سوابق کاری پزشکانی که افزایش سایز آلت تناسلی را انجام می دهند، بهتر است بهترین دکتر اورولوژی را برای انجام این جراحی انتخاب کنید.

اگر در انتخاب بهترین پزشک برای انجام عمل افزایش سایز آلت تناسلی تردید دارید؛ می توانید به مطب دکتر سید حمیدرضا آرزه گر متخصص اورولوژی و جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید. دکتر سید حمیدرضا آرزه گر با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا و روش های نوین؛ به معاینه و درمان انواع مشکلات آلت تناسلی آقایان می پردازد.

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

اورولوژیست
جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *