بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
آنچه می خوانید...

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان چگونه است؟

بسیاری از مردان نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و به دنبال روش هایی برای افزایش آن می گردند. این نگرانی ناشی از تصورات غلط درباره تأثیر اندازه آلت تناسلی بر کیفیت رابطه جنسی است. در حالی که چنین تفکری کاملاً اشتباه است و اندازه آلت تناسلی بیشتر مردان در محدوده طبیعی قرار دارد.

اندازه طبیعی آلت تناسلی

محدوده طبیعی اندازه آلت تناسلی مردان بین ۱۰ تا ۱۶.۵ سانتی متر است. بنابراین، اگر اندازه آلت تناسلی شما نیز در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آن باشید. بیش از ۹۰ درصد از مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از ۱۰ درصد باقی مانده، ۵ درصد آلتی کوچک تر از ۱۰ سانتی متر و ۵ درصد نیز آلت بزرگ تر از ۱۶ سانتی متر دارند.

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

تأثیر تبلیغات نادرست

مردان، به ویژه جوانان، تحت تأثیر تبلیغات نادرست که هیچ پایه و اساس علمی ندارند، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و تصور می کنند که آلت آن ها کوچک است. این افراد هنگام برقراری رابطه جنسی اعتماد به نفس کافی ندارند و نمی توانند رابطه لذت بخشی را تجربه کنند. تحقیقات نشان داده است که بیش از ۸۴ درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسرشان رضایت دارند. تنها ۱۴ درصد از زنان ترجیح می دهند آلت بزرگ تری داشته باشند و ۲ درصد تمایل به آلت کوچک تر دارند.

دلایل ظاهری کوچک بودن آلت تناسلی

گاهی ممکن است آلت تناسلی فرد به دلیل چاقی بیش از حد و تجمع چربی در این ناحیه کوچک به نظر برسد. در این موارد، چربی های انباشته شده اطراف آلت تناسلی را فرا می گیرند و آلت کوچک تر از اندازه واقعی خود دیده می شود. افراد می توانند با کاهش وزن، چربی های این ناحیه را از بین ببرند و در نتیجه اندازه واقعی آلت تناسلی خود را ببینند.

گاهی نیز امکان دارد که آلت تناسلی مردان پرده داشته باشد. این پرده می تواند در اثر برداشتن پوست آلت هنگام ختنه یا به صورت مادرزادی به وجود آید. با برداشتن این پرده از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود در می آید و دیگر کوچک به نظر نمی رسد.

روش های افزایش اندازه آلت تناسلی

بسیاری از روش های افزایش اندازه آلت تناسلی وجود دارد که برخی از آن ها تایید نشده و بیشتر جنبه تجاری دارند. در ادامه، به بررسی چند روش مطرح برای بزرگ کردن آلت تناسلی می پردازیم.

روش جلکینگ

تمرینات جلکینگ برای کلفت کردن آلت تناسلی به کار می روند. در این روش، آلت تناسلی باید به صورت نیمه راست باشد. انگشت شست و اشاره را دور آلت تناسلی حلقه کرده و از ابتدای آلت تا سر آن بکشید. این کار شبیه به دوشیدن است. تکرار این تمرینات در هفته اول بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار و در هفته دوم بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بار باشد. از هفته  دوم به بعد، تعداد دفعات تمرین را می توان به بیشتر از ۵۰۰ بار افزایش داد.

روش پنیمور

روش پنیمور یکی از روش های امن و معتبر برای بزرگ کردن آلت است که سال های زیادی است در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، آلت تناسلی به مدت ۱ دقیقه به کمک حوله ای گرم یا زیر آب گرم قرار داده می شود. سپس سر آلت را گرفته و به جلو کشیده می شود. این کار را به مدت ۱ دقیقه انجام دهید و بعد از آن آلت را به مدت ۱۰ ثانیه رها کنید و به آن استراحت دهید. این کار را می توان ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کرد. بعد از تمام شدن این مرحله، به مدت ۱۰ دقیقه به آلت خود استراحت دهید.

قرص های افزایش سایز آلت تناسلی

برای بزرگ کردن آلت تناسلی، قرص های زیادی وجود دارد. از جمله این قرص ها می توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد که به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می کند. قرص وایمکس نیز از جمله بهترین داروهای افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان استفاده می شود. این قرص ها به بزرگ شدن آلت، رفع اختلال در نعوظ و زود انزالی، افزایش اسپرم و کلفت شدن آلت کمک می کنند.

ژل های موضعی

ژل های موضعی زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در بازار وجود دارند. این ژل ها باید طبق دستور مصرف شوند تا بتوانند به خوبی روی آلت تاثیر بگذارند و قطر و طول آن را افزایش دهند. با این حال، بیشتر ژل ها تاثیر چندانی روی بزرگ کردن آلت تناسلی ندارند و ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشند.

تزریق چربی به اندام تناسلی

این روش برای افرادی مناسب است که آلت کوچکی دارند یا قطر آلت آن ها کم است. تزریق چربی به اندام تناسلی می تواند باعث کلفت تر و بلندتر شدن آلت شود. این روش شرایط خاصی دارد و همه افراد نمی توانند از آن استفاده کنند.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

این آمپول ها حاوی ژل هایی از هیالورونیک اسید هستند. پزشک این ژل ها را در بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می کند. این ژل ها با جذب آب اطراف ناحیه تزریق، باعث بزرگ شدن و کلفتی آلت می شوند. با این حال، تزریق ژل ممکن است باعث کج شدن آلت و تغییر شکل آن شود.

افزایش اندازه آلت تناسلی با غذا

غذاهای زیادی وجود دارند که می توانند در بزرگ کردن آلت تناسلی تاثیر بگذارند. از جمله این غذاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غذاهای دریایی: حاوی امگا ۳ و روغن های چرب هستند که می توانند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شوند.
  • موز: حاوی منیزیم و پتاسیم است که می تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیرگذار باشد.
  • هندوانه، زردچوبه، شکلات تلخ، عدس، تخم مرغ، عسل و ویتامین های مختلف: این مواد غذایی نیز می توانند در بهبود عملکرد جنسی و بزرگ کردن آلت تناسلی تاثیر داشته باشند.
بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین دکتر درمان بیماری های مردانه

هرگونه تعلل در مراجعه به پزشک می تواند پروسه درمان بیماری های مردانه شما را دشوار تر کند. قطعا داشتن یک پزشک و جراح با تجربه در زمینه عمل های مخصوص مردان خیال شما را بابت کیفیت عمل و همچنین نتیجه آن راحت کند. شما برای مشاوره در زمینه درمان بیماری های مردانه در مردان می توانید به دکتر سید حمیدرضا آرزه گر متخصص اورولوژی و جراح و متخصص کلیه مراجعه کنید. ایشان با بهره گرفتن از جدیدترین متدهای روز دنیا به درمان متقاضیان خود می پردازند. در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با مشکلات مربوط به درمان بیماری های مردانه در مردان می توانید از ایشان مشاوره بخواهید و مطمئن شوید که کاندید مناسبی برای انجام درمان های مختلف هستید یا خیر.

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

اورولوژیست
جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *